måndag 5 november 2007

Halloween i Eksjö

Jag har rött blod kvar i pannan från ett skotthål, armen ser fortfarande uppsliten ut, näsan känns öm och bruten, tröttheten hägrar fortfarande, kärleken pirrar mer än vanligt och saknaden är stor.

Det har varit inflyttnings/halloween fest hos min älskade Leena.


Leenas sminkningsskills är grymma!



Jag fick träffa de söta tjejerna Ciss och Yo, eller ska vi kalla dem Annebergh och Cering? Leenas bästa vänner sedan lång tid tillbaka. De var mer än lovligt tokiga, och jag tycker om dem massor! Hela helgen har varit underbar, och jag bävar för att vara tvungen att åka hem. Efterssom jag glömde min kamera, så stjäl jag några av Leena flickans fina bilder. Hoppas det är ok.. :)


Leenas galna vänner och jag!



Alla galningarna samlade



Visst är hon skräckinjagande!

1 kommentar: