onsdag 14 november 2007

Dötråkigt del 1

Har precis masat mig ur sängen, även om jag vaknade redan vid åttatiden.. Idag är en sån där dag utan något inbokat. Ingen tid att passa och inget ska göras.

För att ändå på något sätt stimulera mig själv försöker jag komma på bra saker att fylla dagen med, här kommer en lista:

1. Diska
2. Städa
3. Skriv ner dina idéer på jobb
4. Dammsug
5. Klipp dig (nere på nobeltorget, skön gubbe som rakar med kniv)
6. Laga matlådor
7. Spela gitarr
8. Läs en bok
9. Se en film (som jag redan sett flera gånger efterssom jag inte har några nya)

Så.. Känner för att göra hälften. Så snälla du! Skynda att hjälpa mig prioritera bland dessa halvtråkiga saker, och kom gärna på flera nya att lägga till i listan innan dagen är slut!

1 kommentar:

  1. prio 1. Hitta på bus! Busa med nån av dina vänner på något sätt.

    SvaraRadera