torsdag 20 december 2007

Julfest hos syster yster

I helgen var jag ju på fest hos syster. Det togs några bilder, men jag har glömt min mojäng som jag hämtar bilderna med från kameran nere i Malmö, så bilderna får helt enkelt vänta.

Festen däremot var mycket trevlig. Ca 30 talet människor som alla har någon slags koppling till Linus eller min syster. En massa god mat som alla hade med sig, och detta endast för 90:- per person. Ja plus dryck förstås. Enda nackdelen var att alla, med eller utan barn, tackade för sig innan klockan var tolv. Mycket pinsamt måste jag säga, men Anette och hennes kille kom då, så vi sjöng sing-star för fulla muggar.

När jag nästan blivit hes för första gången i hela mitt liv (NÄSTAN!!), så var det dags att sova. Tröttheten hade gått i vågor under kvällen. Det tär på en att laga massa mat på dagen.

Sen bar det av till Eksjö på söndagen. En stad jag mer än gärna hade befinnit mig i nu. Men jag får väl önska mig det i julklapp istället.

Nu ser jag fram emot julfesten imorgon i Arvika hos mitt LIA företag. Ska bli intressant att se vad de har att erbjuda. Första nackdelen där kommer redan innan festen. Det är förjävla långt till Arvika!

1 kommentar: