söndag 23 september 2007

Tingsek

Igår var det Tingsek konsert i Helsingborg. Snoos hade införskaffat biljetter, så vi skulle ännu en gång få mysa på konsert! Älskar konserter, som ni kanske förstått, men jag går så sällan. Snoos får dock med mig på tokigheter!

Vi träffade först Daniel och mös lite, åt lite god mat och funderade på hur han skulle få dit en tjej. Tillslut kommer även han på att han ska gå på konserten (mest för att han får stå med på listan för han är stammis).

Väl där får vi höra Maja Casen göra sin andra officiella konsert någonsin, och galet vad hon var duktig! Jag ville ta med henne hem och ha i garderoben när man är singer songwriter sugen!
Lyssna och njut: http://www.myspace.com/majacasen

Sen var det dags för Magnus Tingesk himself. Mycket svass och underbar musik. Fantastisk röst och god öl. Tivoli i Helsingborg är ett väldigt mysigt ställe. Det blir så intimt direkt.
Sen var det dags för shottar. Vi letade shotknapp på Daniel länge, men hittade inte ens någon kombination av knappar som löste problemet. Dock fick vi ändå i honom en shot!

Snoos och jag turades om att ta bilder under dagen, och här har ni resultatet:


Tingsek Helsingborg 22 september 2007


ps. För er som vill veta. Jag har hittat en tjej som får mig att må bra. Hon lyfter hela mig, och därinne i bröstet känner jag mig gladare och friare än vad jag gjort på flera år. Hoppas inget kan rubba detta.. ds.

1 kommentar: