onsdag 5 september 2007

Påbörjat skivsamling

Gick förbi en nytt/begagnat skivaffär påvägen hem idag. Där var skivor för 20-40 kr på utförsäljning och med "3 för 2" pris. Jag fastnade och kom på mig själv att tänka att det kanske är dags att börja samla på skivor! Det var ju faktiskt 10 år sedan jag köpte någon senast (typ) och jag älskar ju musik. Varför inte spara bevis för det någonstans?!

Är själv ganska nöjd med blandningen i mina första skivor.
Robyn - My truth
Creed - Wheatered
Petter - Petter
Petter - Det går bra nu
Robbie Williams - Sing when your winning
Lars Winnebäck - Singel
Limp Bizkit - Results may vary

Det bästa av allt är att det blir skitenkelt för er att hitta presenter till mig nu!
Skivor av alla de slag är bra presenter. Vet du inte vad jag gillar hittar du mig på www.last.fm/acide :)

Nu är jag trött. Tror jag kan ha lite feber, och värsta huvudvärken.

3 kommentarer:

  1. Men det är juh ganska tråkigt att få skivor i present... om det inte är riktigt genomtänkt då vill säga.

    SvaraRadera
  2. *saker att inte köpa till L* - Check!

    SvaraRadera
  3. *ler* Joo ge mig presenter!! Menade mer att det måste vara en skiva med betydelse om man ska ge det i present, blev inte så himla glad över att bror gav mig smurfhits 6 på min konfirmation, var som inte alls jag. Inte heller ska det vara så att man frågar, "-vad vill du ha för skiva i julklapp." Det ska vara genom tänkt, kan vara något som man aldrig hört bara personen som ger skivan har funderat och analyserat att detta passar till just dig. Då e det en bra present!

    SvaraRadera