fredag 14 september 2007

I helgen flyttar jag...

Har redan åkt iväg med ett lass.
Ska om en liten stund åka med det näst sista till lägenheten från mitt rum hos Eva. Sen är det bara det som ska tvättas som är kvar här. Inte särskilt vemodigt, men lite spännande att komma till den nya lägenheten. I kväll åker jag upp till göteborg för att gå på Ikea och hämta mina grejer där. Så imorgon bär det av ner till Malmö igen, för att fylla min minilägenhet med massa kartonger och annat.

Det pratades om att ha tentafest hos mig på fredag. Vi får väl se hur det skulle gå till, med tanke på att jag både måste plugga och fixa lägenheten för att det ska fungera. Sen vill jag ju förståss spendera lite tid någon annanstans också, vi får väl se hur det blir med det där.

Nu måste jag göra ett ryck.. Hungrig är jag också.. :(

2 kommentarer:

  1. inte nog med flytt.. han har gjort om här oxå. *ler*

    SvaraRadera
  2. Visst blev det fint! Tänkte att det skulle passa med lite nytt nu, när allt annat har blivit det. :)

    SvaraRadera