onsdag 5 september 2007

Ikea

Var på Ikea igår igen.

Hade bara halvdag i skolan, och jag ville ju inte gå direkt hem förståss.. :)

Som vanligt blir det massa mycket dyrare än vad man tänkt sig. Men det blev ett underbart mysigt duntäcke (tungt, men svalt.. Precis vad jag önskat mig så länge). Har bra haft syntetäcken förut. Till det kastade jag med två nya extra höga dunkuddar. Jag tog också med mig två nya underlakan som ska passa 140+ sängar (har bara till 90 sängar annars som alltid slutar som en korv i mitten av sängen). Sen blev det två matlåder (så jag kan frysa maten jag lagar). En handukshängare och.. ehm.. nåt mer var det väl allt?

Jaja.. Dyrt blev det iallafall.

Förhoppningen är att inom snar framtid även kunna hämta mig en 140 säng där på Ikea. Visserligen av lågbudgetmodell, men bra mycket bättre än en 90 säng! Kanske använder min Ikea kredit som jag har. Man betalar av den i tusen år, men säng måste jag ju ha..

Någon som vill flytta in med mig?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar