lördag 25 augusti 2007

Slutfestivalat

Nu har jag kommit hem efter några stillsamma öl efter årets sista (?) festival. Lofoten känns lite långt att besöka för ännu mer festival nämligen.

På min högra arm står skrivet med svart spritpenna "THE ARK <3 LEENA! <3<3" Som den söta tjejjen skrev. Hon som stod och väntade på The Ark från kl 03.30 i morse.

Det dunkar lite i fötterna som just fått inta välbehövligt högläge och festivalen har inte helt runnit ur kroppen. Jag beräknar att det tar ytterligare några timmar, kanske dagar, innan jag inser att jag är i Malmö för ett högre syfte. Att jag är här för att bo. Om jag ens någonsin kommer förstå det.

Jag har blivit anmodad att skriva blogg. Jag antar att det egentligen rör sig om en bokstavsblogg som önskas. Men efterssom mitt tåg går 08.14, så är det minsann detta som får räcka tills jag kommer åt en dator nästa gång.

Idag har jag minsann sett både kaniner, hycklingar, bääs, sköldpaddor och kängurur!

Mitt hjärta är fyllt av saknad, och jag har knappt kommit innanför dörren!

1 kommentar: