tisdag 29 april 2008

Att skriva tenta

Nu kommer en blogg som bara bubblar ur mig, och jag hoppas att ingen ser mig som skrytmåns eller showoff eller så. För stolt, det tänker jag vara.

Idag hade vi salstenta på de senaste 9 veckornas kurser i inbrottslarm, brandlarm, utrymningslarm, mekaniskt skydd, kameravövervakning och passersystem. Det var avsatt 3 timmar för skrivningen. Efter 50 minuter var jag klar. Hade som inget mer att tillägga, så jag lämnade salen. Kände mig ganska nöjd, men trodde inte det var några höjdarpoäng.

Proven rättas undertiden och efter lunch får vi facit och rättade proven tillbaka.

Maxpoängen var 93. Jag landade på 83 och fick flest poäng av alla i klassen. Tätt följt av mr Hong som nog lusläst varenda regel och lag och är oerhört ambitiös.

Fantastiskt nöjd är jag med mitt resultat, och även om jag inte planerar att jobba just med dessa bitar så är det ju grymt att ha vetskapen om det (även om det gärna blir att man dubbelkollar utrymmningsvägar och brandlarmsdon vart man än befinner sig).

Nu väntar LIA i Karlstad, och på måndag lämnar jag lägenheten till augusti. Absurd känsla!

3 kommentarer:

  1. Du ska vara stolt. Jätte duktigt juh!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera