lördag 23 februari 2008

Det är nog dags..

... att sova..

Har fått ett gäng gamla klassiker av Teo, men ingen av dem får mig till ro.
Har diskuterat livet med Frida, men ändå känns hjärtat tungt och luften svår att andas.
Har sett på kakelplattor med Emil, men de var bara kantiga.
Har lyssnat på Britta och Client med Issa, och raderat foton, men det ger mig ingen lycka.
Har druckit alkohol med mina närmaste och känt mig glad, men är ändå här och nere.
Har försökt kräva ut kläder ur garderoben med katta och alle, men utan framgång.
Har pratat med Tonje, men inte tillräckligt.
Har fått tänkvärda ord av Innie, men de känns avlägsna.
Har frågat Britta vad hon gjorde där med all synthpop inspirerad musik, men hon ryckte bara på axlarna.
Har varit riktigt snurrig i kolan, men inget verkar få mig att sluta tänka.

Orkar inte ha en fasad! Orka med mig nu, jag behöver er alla.

2 kommentarer:

  1. Kramis kramis kramis!!!!!!!! Från Fina så klart

    SvaraRadera
  2. Hur gick det med träningen, har du lagt av med den? Mitt tips är miljöombyte, åk över till Kph, jag kan säkert ordna gratis boende åt dig där.

    SvaraRadera