tisdag 3 juli 2007

Många som lyssnat

Det är tydligen många som lyssnat på låten nedan. Fick uppgradera mitt konto som hade 500 Mb/vecka fri trafik redan första dagen. Nu nollställs räknaren på 333 mb varje natt (istället för 500 mb / vecka).

Men ingen har kommenterat?

Snart är det semester. Det bär av till Arvika och en veckas "avkoppling" (?)
Jag har förresten precis gjort om mina gamla kamouflagefärgade byxor som jag inte använt på flera år till trekvartsditon. Tänkte jobba i dem. Mycket chic om jag får säga det själv. O det får jag ju faktiskt. För detta är minsann min blogg!

Har fortfarande inte blivit med lägenhet.. ÅNGEST!

3 kommentarer:

  1. Bra låt hörru!! Hoppas att hon blir gald för det skulle jag blivit

    SvaraRadera
  2. snygg röst och snygg kille

    SvaraRadera
  3. Och ja, jag kommenterar som en galning nu, för jag har varit på landet med uppringt internet och inte kunnat bloggläsa utan att plånboken skrikit högt. Men nu har jag ju stor mayday-brist och då åker du bort, typsikt obra ;) Well well, hoppas du får en fin och regnfri festival!
    Kram på dej

    SvaraRadera