tisdag 24 juli 2007

Över 1000 läsare!

Ja, nu har jag kommit över första sträcket. Över 1000 gånger har någon fin själ läst om mig och mina problem/glädjeämnen/funderingar. Hoppas någon av er har tyckt att det varit värt att läsa.

Just nu sitter jag i Göteborg. Har shoppat surfshorts och regnställ. Kassörskan tyckte det var en något intressant kombination, och vi diskuterade länge om var man kunde använda de båda plaggen.

Annars har jag mest strosat runt i köpcentran idag. Var på "Freeport" som ska vara en outlet av märkeskläder. Men det var inte särskilt billigt, och av det lilla som var snyggt fanns inte rätt storlekar eller så var det något fel på dem.

Imorgon svoschar jag ner till Malmö och träffar Bitu. En person jag hoppas kan bli min combo några månader framöver. Vi får väl se om det fungerar. Efter att jag träffat henne bär det direkt av till Helsingborg, är framme så sent som 23. Hoppas någon har lust att hämta upp mig då och visa vart vi ska sussa. Galet att en tågresa Göteborg > Malmö ska innebära 2 byten och 4 timmars resa!

Jag har precis beställt ett ComviqKompis abbonemang. Tror det blir bra. Billigt och gratis till alla andra som har Comviq.. Hoppas bara någon annan har det nu då.. :)

Nu ropar de att maten är färdiggrillad. Så det är väl dags att gå och äta lite.

Kram på er fina människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar