lördag 30 juni 2007

You are not alone...

För några dagar sedan kunde jag läsa på min MSN, att en av mina vänner, som bor på andra sidan jorden, kände sig ensam och vilsen. Av något skäl håller jag förbaskat mycket av den här människan och tänkte att jag måste göra något åt det. Tyvärr kom jag kanske inte på något som kan förändra hennes värld, men det första som slog mig var att spela in en låt till henne.

Så du som skrev sådär och kände sådär.. Den här är till dig!










Tänker på dig. Kram!

(Tack Emil för hjälpen med inspelningen)

4 kommentarer:

  1. Såååå fint!! Åh... What a friend, hoppas din vän läser det här och kan lyssna :)

    SvaraRadera
  2. Det var fint gjort! Så härligt att höra dig sjunga också. Det är som att man hör vem du är när man hör din röst, vet du det? Lav ya! Puss!

    SvaraRadera
  3. från evelin alltså....stod inte nej : )

    SvaraRadera
  4. Du är helt underbar, du vet inte hur glad jag blev när jag såg och hörde det här. Jag behöver det verkligen. Du får mig alltid att le. Saknar dig.
    Love F

    SvaraRadera