onsdag 24 oktober 2007

Min alldeles egna dag!

Den är idag, eller har varit får man väl snart säga.

Den började med att jag hade en skön sovmorgon. När jag vaknade stod mor redo med att hälla upp pulver i kaffebryggaren och hade tagit fram en prinsesstårta som hon gömt någonstans under gårdagen. Vi klämde i oss några bitar tårta. På telefonen hade jag fått 4 sms från diverse vänner om tänker på mig tidigt på morgonen, och precis i tårtätandet ringde amatterofchance och snackade lite om allt möjligt. Alltid kul att höra hur det går.

Sen öppnade jag paketet jag fått med posten igår, med avsändaren "sötnöt & frank". I det låg ett födelsedagskort, en fototidning, en ZOO ask och en påse djungelvrål. På kortet stod det att jag skulle bläddra försiktigt, och det var nog tur det, för mitt i tidningen låg två biljetter till Winnerbäck.

Under dagen ringde syster, som bland annat talade om att hon och killen förlovat sig därborta i Miami där de håller hus för tillfället. Sen ringde Innie och pratade lite om hur det går i skolan o sånt. Sen har jag fått sms från massa folk, och ännu fler meddelanden på facebook och MSN.

I det stora hela har det varit en bra dag. Önskar jag fyllde år oftare så jag kunde få sån uppmärksamhet alltid.. :)

1 kommentar:

  1. Grattis en dag i efterskott :)

    Tycker man borde införa födelsedagar två gånger om året!

    SvaraRadera