tisdag 16 oktober 2007

Ingen bra dag alls...

Jag måste säga att denna dagen är sämre än på mycket länge. Jag har sovit otroligt dåligt, vaknade trött och nedstämd. Gick till en föreläsning som var mycket intressant, men som pga dålig ventilation var hemsk att uthärda. Åt en lunch som var torr som fnöske. Betalade räkningar och insåg hur kass CSN är. "Slapp" redovisa ett arbete, som bara gjorde mig irriterad. Varför spendera en hel dag att skriva en presentation, sen minst en dag att hämta informationen om vi inte sa redovisa den då det är tänkt. Vi hade ju kunnat ha mer än en vecka på oss för att lösa uppgiften och därmed gjort ett mycket bättre arbete! Gick från skolan och missade bussen. Kom hem och insåg att jag är ensam hemma idag igen, med en hel kväll utan något inplanerat. Osså ska jag iväg och jobba imorgon.. Inte alls motiverad.

//En Pär, som lägger sig och drar ett täcke över öronen och låtsas som världen inte finns

1 kommentar:

  1. Usch och blärk!
    Ibland känns sängen och täcket som den enda vettiga problemlösningen. Men ta med dej datorn och telefonen också så kan du hata världen utan att vara så ensam.

    *nynnar idiotiskt* "Imorgon är en annan dag..." :P

    Kram

    SvaraRadera