onsdag 19 mars 2008

Nåt hett

Jag sappade förbi Nigella på TV häromdagen. Jag har inte sett nåt helt program, så jag vet inte mycket om det, men jag måste säga att jag tycker hon är vacker! Hon har fina naturliga kurvor och har ett förförande leende. Hon tilltalar mig helt enkelt.

Så får man läsa detta i aftonbladet idag:


"Hennes rumpa är för stor"

Läser man vidare i notisen så kan man läsa om att europa gillar henne men i de överviktigas moderland USA tål man inte att se henne på TV, och producenten får anpassa programmen får den amerikanska marknaden. Är inte det ironi?

Av det jag sett verkar hon ha en sund inställning till mat. Ät det du tycker är gott, men gör det på ett nyttigt sätt. Mer sånt!

1 kommentar:

  1. Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Smartphone, I hope you enjoy. The address is http://smartphone-brasil.blogspot.com. A hug.

    SvaraRadera