tisdag 11 mars 2008

Framtiden?

Det slog mig inatt när jag inte kunde somna, att snart har jag avverkat 2 terminer av min extremt lååånga utbildning. Den som nu inte känns så himla lång ändå.

Det är en kurs och en 6 veckors praktik kvar på denna terminen, sen är det sommarlov. Efter sommarlovet är det bara en termin kvar, sen ska jag hitta nytt boende. För då har jag nämligen en praktik som är lika lång som sista terminen.

Så efter sommaren bör jag väl börja titta på boende. Ska jag då bo i Karlstad?! Vill jag ens det? Vad ska jag göra där? Kommer jag få jobba kvar på företaget som jag ska göra praktik hos sen?

Det känns så avlägset, men egentligen är det inte så långt dit.

Det är en skrämmande känsla. För jag vet inte alls vad som kommer att ske. Sådär som jag visste förut, när jag hade allt planerat.

Läskigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar