torsdag 22 mars 2007

Torka

Nu är det lite sådär så man inte riktigt vet vad man ska skriva..
Jag har massor att göra.. Fyra hemsidor som ska göras klart.. En röda korset-kurs att genomföra.. En pistolskyttekurs att börja på.. En volontärförening att delta i.. Ett jobb att gå till.. Och ett inre som längtar bort..

Just nu längtar jag till ett speciellt ställe.. Jag vet var det är, men vet tyvärr inte vad som befinner sig där.. Jag hoppas en väldans massa, för det känns allt rätt bra.. Längtan å så.. Men tiden får väl utvisa..

Tiden ja.. Inget har väl tagit så lång tid att slutföra som denna vecka!?
Seeeeegar sig fram..

Imorgon är det iallafall fredag.. Då ska jag tvätta.. O jobba..
Sen är det helt magiskt lördag.. Då blir det seminarie resten av helgen..

Kommer vara trött som en.. Ja.. En väldigt trött en...

Tisdag börjar skytten.. Ska bli skoj.. Skjuta med riktig pistol.. Måste prova det nån gång också..

Kram på er alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar