onsdag 14 mars 2007

Jag röker inte, snusar inte och dricker sällan...

Jag funderade påväg till jobbet.. Kom att tänka på laster.. Jag satt och åt en pistagebulle.. Det är väl min last.. Jag röker inte.. Även om jag provat det nån gång för att verka cool.. Jag snusar inte, även om det har varit min bestämda uppfattning att jag måste för att inte vara en mes.. Och dricker, det gör jag faktiskt ganska sällan.. Men sötsaker, det är jag svag för..

Men den här sötsaks/äta onyttigt lasten finns inte alltid hos mig.. Det är faktiskt så att den är helt beroende på om jag är ensam eller ej. Ju ensamnare jag känner mig, desto mer skräp kastar jag i mig.. Och detta helt undermedvetet.. Det är inte som att jag tänkte "fy fan vad ensam jag är" när jag sliter ner en chipspåse från hyllan i affären... Det kan tyckas lite konstigt.. Men det är det jag har kommit fram till iallafall..

Det var skönt att simma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar