fredag 13 april 2007

Det klagas på mig..

Det var tydligen alldeles för längesedan jag skrev något..
Och det är visserligen befogat.. =)

Det händer väldigt mycket just nu. Vice gruppchef på FHG, kommer ge mig en hel del jobb att stå i + alla webbsiter jag måste färdigställa och skytten jag ska påbörja och jobbet och körkortet och planeringen inför framtiden..

Jag funderar på att ta en semesterresa någonstans. New York kanske.
Men man vill ha med sig någon.. Vem vill åka med mig dit!?
Behöver komma bort lite.. Några dagar utan en dator.. Några dagar bara för "mig"..

Kanske finns de ekonomiska förutsättningarna nu under nästa månad. Vi får helt enkelt se.

Kan man vara kroniskt trött?

2 kommentarer:

  1. Betalar du så följer jag med dig :)

    SvaraRadera
  2. Du gör mej oerhört nyfiken herr mayday. Eftersom de flesta av mina bloggar på Lunar är hemliga sen länge, och då jag inte har nån manlig läsare av min blogg som jag inte känner personligen (så vitt jag vet!) så vet jag fortfarande inte vem du är. Damn...

    SvaraRadera