söndag 15 juni 2008

Sommarens spår

Tror sommaren har satt sina spår i mig. Har inte skrivit något riktigt här på länge och kan skylla det på två saker. Sommarens lättja eller arbetets börda. Välj den ni helst applicerar som attribut på en Pär.

Helgen har jag spenderat på flera sätt. Fredagen gick åt till att jobba för Karlstads unga på dera skolavslutningskväll, sen blev det ett gäng öl, och sov i Markus stooora säng.

Lördagen började som väntat rätt segt, men sen åkte jag in till Karlskoga. Åt middag på Indiska med Alex och hans familj. Såg lite förstrött på fotbollsmatchen (Fy vad det är tråkigt med fotboll), och åt god mat. Sen hem till Alex och spela Guitar Hero och poker. Är väl ingen pokerkille precis, men jag blev faktiskt bara näst sist.. :)
Senare på kvällen kom Linda förbi och drog med mig ut på krogen. Massa folk som vanligt, men jag träffade bara en som jag kände så väl att jag kunde hälsa. Tragiskt!

Idag har jag käkat mat hos Alex pappa på Romana. Massa gott var det.

Något midsommarfirande blir det nog inte för min del. På lördagen bär det av upp till Borlänge för sommarens första festivaljobbande. Sen blir det Arvika, non stop efter borlänge. Sjukt jobbigt, men roligt förstås. Det jag funderar på mest är hur jag ska ha nog med rena kläder!

Osså vill jag kramas också.. Nu!

Kanske kommer en mer djupare blogg snart.. Har lixom lagt det på hyllan på något sätt.

1 kommentar:

  1. Låter som du haft en riktigt skön helg. Själv har ja mest sovit:)Så nu drar festivalandet igång aså. va skoj! krama

    SvaraRadera