måndag 11 augusti 2008

Brythjärta - festivalstyle

Man kan väl kanske säga att jag och L hittade varandra igen på Arvikafestivalen 08. Själv hade jag nästan gett upp hoppet, men blev väldigt glad när saker gick som jag önskade igen.

Kramar, kel, fina värmande ord, saknad och starka känslor.

L gav mig ett minne. Á la festivalstyle. När man sätter ihop byggstaket görs detta med en bult och en mutter för att de inte ska gå att ta isär igen. L tog en sådan bult. Skruvade av muttern och gav den till mig.. "som ett brythjärta.. fast annorlunda" sa hon och log.

3 kommentarer:

  1. Tror jag i fortsättningen skall göra allt festivalstyle. Avsluta alla telefon samtal med "klart slut". Ha med mig matbiljetter när jag ska ut och äta. Sova alldeles för lite, duscha sällan och gå kollosalt mycket.

    SvaraRadera
  2. Öjj! De är skitdyra de där muttrarna i kolstålskobolttitanium.

    :)

    SvaraRadera