onsdag 23 maj 2007

Naturstuderande...

Fick hem en bunt papper idag.. Papper som jag helt och hållet glömt att jag möjligen skulle få..

Det är pappren som beskriver hur jag, på distans, ska plugga mig till ett betyg i Naturkunskap B.. Något som jag uppenbarligen ansåg som intressant för några månader sedan när jag knappade in mina uppgifter på hemsidan. Något som skulle krävas för att eventuellt bli syrra någon gång i framtiden.

Hur svårt kan det vara, tänker man och ögnar igenom studieplanen..

Vi får väl se hur det går. Men är du en hejjare på naturkunskap får du gärna guida mig i den här djungeln, så jag inte behöver lusläsa varenda sida i den säkert rätt tråkiga boken på detta ämne.

2 kommentarer:

  1. NkB, vad innehåller den? Jag har behörighet och betyg i den, men har egentligen inte läst varken den eller A-kursen, men en jäkla massa poäng Biology - IB är en rolig linje, man får en massa konstig behörighet :D (men å andra sidan missar man en del också *morr*)
    Well, bollplank kan jag ställa upp som iaf, om det inte gäller typ pod soll jord å sån skit, för det kan jag inte ett dyft om :P

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte riktigt vad den innehåller än. :) Men ett bollplank kan man alltid behöva. Om inte annat som coach eller stöd. =)

    SvaraRadera